Categories: FundacióPublished On: 15 de març de 2025
  • Som - Fundació

Aquest 2024, Som – Fundació comença una nova etapa amb un canvi a la direcció. Josep Tresserras es jubilarà aviat, després de 34 anys a la gerència de l’entitat. El seu relleu l’agafa Mario Cuixart, que ja s’ha incorporat com a nou director-gerent.

El traspàs serà progressiu. Durant aquest temps, Josep continuarà treballant amb Mario i ajudant en la transició per assegurar que la feina segueixi el mateix camí i es mantingui tot el que s’ha aconseguit fins ara.

A més, Josep seguirà representant Som – Fundació en les diferents xarxes i entitats, tant a nivell local, estatal i internacional, on Som – Fundació està implicada.

La incorporació de Mario Cuixart garanteix que l’entitat continuï funcionant de manera òptima i que es mantindran els objectius de donar suport i defensar els drets de les persones amb discapacitat intel·lectual. Mario arriba amb una trajectòria vinculada al món social i amb una mirada clara per seguir millorant i avançant.

Som – Fundació ha crescut molt els últims anys, amb més persones ateses, un equip més ampli i nous projectes. En aquest context, aquest canvi a la direcció és una oportunitat per reforçar les línies de treball i afrontar els reptes que vindran.

Així, Som – Fundació reafirma el seu compromís amb l’autonomia, la inclusió i el benestar de les persones a qui dona suport, i vol continuar sent un referent en el sector.

Compartir