Categories: FundacióPublished On: 9 d'octubre de 2023

Ja estem immersos en els preparatius per a les festes de Nadal i, com cada any, estem emocionats de compartir amb tots vosaltres la convocaròria del Concurs de Postals de Nadal de la nostra fundació. Enguany arribem a l’edició número 9! Volem donar-vos temps suficient per mostrar la vostra creativitat i participar en aquesta estimada tradició que celebrem anualment.

Postales navidad Som - Fundació

Qui pot participar en el concurs?
Totes les persones a qui donem suport.

Requisits
Els participants han de presentar un dibuix de temàtica nadalenca. Només es permet presentar un dibuix per persona. Enguany, com a novetat, us informem que només s’acceptaran dibuixos i pintures. No s’acceptaran altres elements, com quadres o objectes.

Quina és la data límit per presentar els dibuixos?
Teniu temps fins al 13 de novembre per lliurar les vostres postals. Podeu fer-ho al vostre referent o auxiliar social o bé portar-les a les nostres oficines situades al carrer Sant Fructuós, 12, a Barcelona. També teniu l’opció d’enviar-les escanejades a comunicacio@somfundacio.org.

Com se seleccionaran les postals més votades?
El 14 de novembre, un equip format per 5 professionals de la nostra fundació es reunirà per seleccionar les 10 postals que aniran al concurs. Valoraran que siguin originals, alegres, que tinguin estil personal, la creativitat… no busquem postals perfectes, busquem postals autèntiques.

Quan hagin seleccionat les 10 postals finalistes, podreu votar les 3 que més us agradin des del 14/11 al 26/11 de dues formes:

• Presencialment a la fundació.
  • A través de Facebook i Instagram.

Les 3 postals més votades seran les que utilitzarem com a felicitacions de Nadal de la nostra fundació.

Mujer y hombre con discapacidad intelectual

Premis
Les postals més votades rebran els seus premis durant el Dinar de Nadal, que se celebrarà, com sempre, a l’hotel Barceló Sants de Barcelona. Tots els artistes rebran un diploma per haver-hi participat, i les 3 postals amb més vots rebran els següents premis:

• Postal més votada: El premi és un àpat per a dues persones en un dels 1.100 restaurants inclosos en el cofre regal de Smartbox.
  • Segona i tercera postal més votada: Cada persona rebrà 2 entrades per anar al cinema i gaudir d’una pel·lícula amb qui vulguin.

Us convidem a deixar volar la vostra creativitat i a presentar les vostres propostes més originals. Recordeu que teniu fins al 13 de novembre per fer-ho. No dubteu a unir-vos a aquesta emocionant celebració nadalenca amb nosaltres.